Producatori

Conditii de acordare a garantiei

Garantia se acorda conform legislatiei romane in vigoare la data cumpararii.

Termenul de garanţie curge de la data vânzării produsului şi se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defecţiunea produsului si receptia acestuia de catre firma noastra, până la data repunerii acestuia în funcţiune.

Certificatul de garantie nu se refera la produsele de consum.

Cumparatorului i se garanteaza ca in cazul defectarii in conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie, produsul va fi reparat gratuit sau inlocuit daca este cazul.

Perioada de garantie

Perioada de garantie este de 24 luni de la data cumpararii / receptionarii produsului si respectiv ale accesoriilor standard livrate impreuna cu acesta, pentru persoane fizice si 12 luni pentru persoane juridice.

Garantia de conformitate pentru componente, este de 24 LUNI pentru persoane fizice si 12 LUNI pentru persoane juridice.

Orice componente sunt garantate pentru a fi fara defecte in materiale sau productie,pentru o perioada de 2 ani de la data achizitionarii. Acest lucru exclude orice uzura normala sau defectiuni cauzate de utilizator.

Exceptie de la acest termen o fac:

Acumulatori: Garantie 3 LUNI

Componente electronice: Garantie 12 LUNI

Motoare termice/electrice: Garantie 12 LUNI

Orice defectiune aparuta in perioada de garantie va fi anuntata in scris prin e-mail info@hpi-racing.ro.sau telefonic la tel. 0264.599.822, la furnizor, care va lua masuri in vederea repararii defectiunilor care fac obiectul garantiei.

Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data reclamatiei si predarii produsului in scopul remedierii unei defectiuni, pana la data repunerii in stare de functionare a produsului. Prelungirea termenului de garantie se inscrie in certificatul de garantie de catre prestatorul de servicii autorizat care efectueaza reparatia in perioada de garantie.

Nu fac obiectul garantiei : elementele si piesele supuse uzurii ca urmare a utilizarii intensive precum si elementele consumabile.

Garanţia nu acoperă răniri personale, deteriorări sau defecţiuni ale produsului sau orice alte pagube datorate folosirii necorespunzătoare, folosirii neglijente, suprasolicitării, uzurii normale , asamblării necorespunzătoare sau întreţinerii necorespunzătoare.

Înainte de utilizarea produsului este obligatorie citirea şi însuşirea tuturor recomandărilor cuprinse în manualul de utilizare.

Serviciul de Garantie, este asigurat GRATUIT la sediul nostru HPI RACING ROMANIA, in zilele lucratoare ale saptamanii si in timpul programului de functionare.

In perioada acoperita de Garantie, transportul produselor expediate catre sediul nostru, trebuie suportat de beneficiar/cumparator. Nu ne asumam sub nici o forma, plata transportului coletelor expediate catre noi. Toate coletelele expediate spre firma noastra, cu imputarea taxei de livrare, vor fi refuzate la primire si returnate de catre curier expeditorului.

Garantia se acorda in conformitate cu legile in vigoare la data cumpararii produselor. Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederile legilor OG21/1992 , Legea 449/2003 si OG 130/2000, republicate si actualizate. Clientul are obligatia de a respecta prevederile din specificatiile producatorului, referitoare la utilizarea produsului achizitionat si prevederile certificatului de garantie ce insoteste produsul. Garantia nu include operatiunile de curatare, mentenanta sau asistenta tehnica. Nu constituie obiectul garantiei subansamblele si materialele consumabile (motoare cu perii,baterii,rulmenti,ambreaje,motoare termice) si subansamblele casabile ce intra in componenta produsului.

Nu se ofera garantie pentru defectiunile aparute ca urmare a: defecte cauzate de manevrarea brutală sau defectele cauzate de utilizarea incorectă a produsului, inclusiv de utilizarea contrară instrucţiunilor producătorului, defectele sau presupusele defecte cauzate de utilizarea cu produse care nu sunt compatibile cu produsul cumpărat, şi nici defectele cauzate de utilizarea produsului în alt scop decât cel pentru care a fost conceput.

Pentru solicitarea remedierii produsului pe baza de garantie, este OBLIGATORIE prezentarea Facturii Fiscale sau a Certificatului de Garantie. Nu ne asumam nici o reponsabilitate in fata beneficiarului, in cazul in care nu poate justifica provenienta produsului, prin neprezentarea acestor acte.

In cazul in care reparartia nu este posibila, produsul va fi inlocuit cu un produs cu performante si caracteristici similare, cel putin egale cu cele ale produsului initial. Produsul nou, ce inlocuieste produsul defect, beneficiaza de o noua garantie comerciala, ce curge din momentul inlocuirii.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a percepe o taxa de diagnoza/verificare in cuantum de 80 Lei + TVA.

Obligatiile beneficiarului:

Respectarea instructiunilor de utilizare ale produselor, conform indicatiilor tehnice date de vanzator, producator. Pastrarea integritatii sigiliilor. Recomandam, insa nu este obligatorie, pastrarea documentatiei, accesoriilor si a ambalajului primite odata cu echipamentul, pe toata durata acoperita de garantie.

Pentru a putea beneficia de garantie, este obligatorie prezentarea certificatului de garantie primit la achizitionarea produsului (in original) si/sau factura de achizitie (copie sau original) si/sau bonul fiscal primit in magazin. Poate fi necesar ca produsul sa fie insotit de toate accesoriile cu care s-a livrat. Recomandam ca produsul sa fie predat in ambalajul original, pentru a asigura integritatea produsului in cazul transportului.

Produsele refuzate pentru acordarea Garantiei

Produsele fara etichetele sau sigiliile de garantie intacte sau cu defecte cauzate de manipulare sau stocare defectuoase, cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele: produsul a suferit interventii sau reparatii efectuate de catre persoane neautorizate; produsul a fost utilizat necorespunzator de catre cumparator, nu au fost respectate conditiile de manipulare, transport, punere in functiune, pastrare, exploatare si intretinere prevazute in documentatia tehnica care insoteste produsul; produsul a fost utilizat in conditii care contravin unei utilizari normale si destinatiei sale; deteriorarea nu provine din defecte de fabricatie; in cazul in care defectul consta in deformarea sau ruptura partilor din plastic, sau apare in urma uzurii normale , cu exceptia celor provenite din defecte de fabricatie; repararea echipamentului este imposibila datorita unor motive care nu tin de producator, distribuitor/furnizor, in special atunci cand cumparatorul impiedica reparatia necesara prin depozitarea sau folosirea echipamentului in locuri neadecvate sau inaccesibile pentru cel care efectueaza reparatia; depasirea parametrilor de functionare specificati in documentatia tehnica a produsului sau utilizarea abuziva, fapt ce determina deteriorarea sau avarierea produsului sau a unor parti componente; deteriorarile termice, mecanice si plastice ale produselor datorate incendiilor, accidentelor, vibratiilor anormale , socurilor , intemperiilor sau abuzului sau neglijentei in utilizare; in cazul in care produsul prezinta urme de contact cu lichid si nu este specificat faptul ca este rezistent la contact cu lichide; in cazul cind produsul nu trebuie expus la umiditate, vor fi refuzate la receptie, in vederea acordarii garantiei. In aceste cazuri reparatiile se vor efectua contra cost, daca sunt posibile.


top